V tomto odkaze Vám prinášame odpovede na Vaše najčastejšie otázky.

 

V prípade, že ste odpoveď nenašli, neváhajte kontaktovať naše ZÁKAZNICKÉ CENTRUM:
 
  • na e-mailovej adrese: obchod@trendy-vlasy.cz
  • na telefónnom čísle: +420 734817167
  • pomocou on line chatu


  • AKÁ JE DOBA DODANIA VÁŠHO TOVARU ?  

 

98% tovaru a odtieňov pre Vás držíme skladom. Doba dodania sa pohybuje od 24 hodín do 3 dní po pripísaní Vašej úhrady, v prípade výberu platby na dobierku sa pohybuje okolo 36 hodín. Sú krajné situácie, kedy požadovaný odtieň alebo výrobok je na ceste od dodávateľa alebo v colnom konaní, v tomto prípade Vás budeme informovať.
 

 

  • TOVAR STÁLE NEDORAZIL ?  

 

V tomto prípade nás prosím neodkladne kontaktujte, oznámime Vám číslo zásielky a vypátrajú kde u dopravcu došlo k chybe, alebo či nemáte zásielku uloženú na pošte.

 

 

  • MÁM OBAVY, ŽE ZLE ODHEDNIEM ODTIEŇ?  
Nemusíte mať žiadne obavy - tovar, pokiaľ nenesie známky použitia, máte možnosť za manipulačný poplatok 2 Eur vymeniť za iné, alebo v zákonnej lehote bez udania dôvodu vrátiť.


  • NESEDÍ MI ODTIEŇ - AKÝ JE POSTUP PRI VÝMENE TOVARU?

Po prevzatí tovaru od prepravca odporúčame tovar prezrieť a skontrolovať. U vlasových predĺžení odporúčame najprv opatrne vysunúť papierový kartón z igelitového obalu a opatrne skontrolovať odtieň na dennom svetle, hustotu, druh a dĺžku vlasov. Ak nie ste s prijatým tovarom spokojná a vlasy chcete vymeniť za iný odtieň, prípadne iný typ, tak vlasy opatrne zasuňte späť do neporušeného igelitového obalu kontaktujte naše zákaznické centrum.


Výmenu vlasov vykonáme okamžite a to nasledujúci pracovný deň od nášho prevzatia Vašej spätnej zásielky a výmena bude uznaná iba v prípade tovaru nepoužitého. V opačnom prípade nemožno výmenu uznať. Z hygienických dôvodov (tiež by ste si nedala na hlavu vlasy, ktoré niekto nosil pred Vami) nemožno po použití vlasového predĺžení tovar vymeniť ani uznať náhradu za vrátenie tovaru v zákonnej 14-dňovej lehote, pretože nemožno tento tovar uviesť do pôvodného stavu je pre nás ďalej nepredajné a väčšinou je likvidované.

 

Postup pre výmenu tovaru:


a) nahláste nášmu Zákazníckemu centru, telefonicky na +420 734 817 167, alebo emailom: obchod@trendy-vlasy.cz, že máte záujem o výmenu tovaru a uvedie o ktoré nový tovar máte záujem
b) nepoužitý tovar v pôvodnom stave zašlite poisteným balíkom na adresu:

VERNER Vision s.r.o., Ruská 818/37A, 703 00, Ostrava - Vítkovice, Czech Republic, do balíčka prosíme vložte FORMULAR, ktorý urýchli výmenu.

c) nepoužitý tovar v pôvodnom stave môžete vymeniť aj osobne na vyššie uvedenej adrese

 

  • TOVAR NESPLNIL MOJE OČAKÁVANIA - AKÝ JE POSTUP PRI VRÁTENIE TOVARU?

 

Po prevzatí tovaru od prepravca odporúčame tovar prezrieť a skontrolovať. U vlasových predĺžení odporúčame najprv opatrne vysunúť papierový kartón z igelitového obalu a opatrne skontrolovať odtieň na dennom svetle, hustotu, druh a dĺžku vlasov. Ak nie ste s prijatým tovarom spokojná máte nárok v 14 - dňovej lehote vrátiť nepoužitý tovar bez udania dôvodu. V tomto prípade vlasové predĺženia opatrne zasuňte späť do neporušeného igelitového obalu kontaktujte naše Zákaznícke centrum.

 

Tovar, ktorý chcete odosielať v rámci odstúpenia od kúpnej zmluvy späť na našu adresu, musí byť v pôvodnom nepoškodenom obale, v žiadnom prípade nesmie byť použité spôsobom, znehodnocujúcim tento tovar pre následný predaj. Napríklad porušenej hygienické plomby u vlasových predĺženie (pásky, gumičky), musí byť nepoškodený a kompletný vrátane príslušenstva ak obsahuje.

V prípade, že bude vrátený tovar nekompletný, ušpinený, poškodený alebo čiastočne opotrebovaný, je spotrebiteľ povinný chýbajúcu hodnotu podľa ustanovenia § 458 ods 1 Občianskeho zákonníka nahradiť v peniazoch. To znamená že, bude plnenie spotrebiteľovi vyplatené v zníženej hodnote zodpovedajúcej stavu a opotrebovania tovaru, kedy sme nútení odpočítať najmä hodnotu nákladov na uvedenie tovaru do pôvodného stavu, ak je to možné. (nový obalový materiál produktu, atď)

Dovoľujeme si Vás upozorniť, že najmä u vlasových predĺžení v dôsledku porušenia hygienických plomb, neobornou manipuláciou atď sa môže zníženie kúpnej ceny v určitých prípadoch vyšplhať až na výšku 90% ceny plnenia.

Tovar prosím zašlite na našu adresu poistenú zásielkou a uchovajte doklad o podaní pre prípad nedoručenie prepravcom.

Tovar nezasielajte na dobierku, nebude prebrané.

Postup pre vrátenie tovaru:

 

a) nepoužitý tovar v pôvodnom stave zašlite poisteným balíkom na adresu:

 

VERNER Vision sro, Ruská 818/37A, 703 00, Ostrava Vítkovice, do balíčka vložte FORMULÁR PRE ODSTÚPENIE OD KUPNEJ ZMLUVY

 

b) nepoužitý tovar v pôvodnom stave môžete vrátiť aj osobne na vyššie uvedenej adrese


  • DÁ SA S CLIP - IN VLASY Aj SPAŤ?

Clip-in vlasy odporúčame na večer zložiť, ich zložení trvá maximálne 2 minúty a opätovné nasadenie určite zvládnete maximálne do 5 minút, väčšinou aj skôr. Avšak, vlasy spánku nevadí, odporúčame ich zopnúť do copu.

 

  • MÔŽEM SYNTETICKÉ CLIP-IN ŽEHLIŤ A KULMOVAŤ?

Áno, pramene sú vyrobené z vysoko kvalitného termovlákna a môžete ich do 160 ° C žehliť aj kulmovať ako vlastné vlasy.
 

  • MÔŽEM SYNTETICKÉ CLIP-IN VLASY FARBIŤ?

Kanekalon Vibralite ® modakrylové vlákno je hĺbkovo prefarbené vlákno najvyššej kvality na najvyššej technologickej úrovni, ale je to stále vlákno bez pórov. Preto farbenie nemá zmysel, farba sa neuchytia, navyše hrozí poškodenie vlákna.

 

 

  • PONUKÁTE ZĽAVY PRE KADERNÍCKE SALÓNY A PREDAJCOV?

Áno, pretože sme priamymi importérmi môžeme ponúknuť zaujímavé ceny pre salóny či iné veľkoodberateľov. Prosím, KONTAKTUJTE NÁS a dohodneme sa na podmienkach.

 

  • AKO SPRÁVNE POUŽÍVAŤ CLIP IN SETY?

Správnu aplikáciu Vám prinášame v nasledujúcom Videotutoriáli: